Her er en oppskrift for å aktivere to-faktor pålogging for ansatte i Indre Østfold Kommune. Det er laget en oppskrift både for Android, og Iphone. Brukerveiledningene er laget av IØK selv.
Ikomm Academy er ikke bare en fantastisk læringsarena for kandidatene som går der, det er også en veldig bra læringsarena for oss som selskap. Her er 10 ting, som Ikomm Academy har lært oss.
En av de vanligste henvendelsene til vår servicedesk går på glemte passord, og da er det jo irriterende at det er relativt vanlige åpningstider å forholde seg til. Heldigvis kan man som regel resette passordet sitt selv, her viser vi hvordan!
Mange av Ikomms brukere har smartkort, og ofte er det spørsmål rundt og problemer med disse som gjør at man blir nødt til å kontakte vår supportavdeling. Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får om smartkort, kanskje sparer man en telefon?
For å beskytte vår supportlinje for alt for mange uregelmessige oppringninger og med hensyn til fakturering, så er det krav til kundenummer ved telefonhenvendelser. Det letteste er å spørre din leder eller en kollega, da dere har det samme nummeret.
Av og til trenger man fjernhjelp fra våre serviceteknikere, og for å få til det trenger man et program som heter TeamViewer. Det finner du informasjon om her.